Propagace venkovského prostoru

Věříme, že propagace jednotlivých venkovských obchodních subjektů je stejně důležitá jako propagace a budování image venkovských regionů, ve kterých k ekonomickým aktivitám dochází. Chceme se proto zaměřit na takovou propagační strategii, která bude vyzdvihovat venkov z pohledu tradic, přírody a kulturního dědictví a která bude generovat jak podmínky pro stabilizaci stávajících podnikatelských subjektů, tak pro zakládání a rozvoj nových podnikatelských subjektů na venkově.

Hlavní cíle a činnosti propagační strategie:

Vytvoření prostředí k  setkávání podnikatelů a vytvoření společné informační platformy pro sdělování osvědčených postupů a zkušeností

  1. Příprava a organizace aktivit zaměřených na image venkova jako místa spojeného s tradičními výrobky a produkty
  2. Prezentace venkova a relevantních podnikatelských a zájmových subjektů působících v oblasti
  3. Cílená propagace a nabídka produktů, služeb, akcí a aktivit podnikatelů
  4. Příprava a spolupráce na projektech s tématikou vážící se k tradiční výrobě a tradiční gastronomii
  5. Podpora odborných aktivit (konference, workshopy, semináře, atd.) zaměřených na problematiku regionálních i místních tradičních výrobků a služeb. Snaha o vytvoření pravidelně se opakujících relevantních akcí
  6. Podpora nabídky služeb ve spolupráci s profesními organizacemi, zaměřená na potřeby zájemců o podnikání a začínajících podnikatelů
  7. Zajištění pravidelné a strukturovaného šetření spokojenosti a potřeb podnikatelů
  8. Zprostředkování informací o dotační podpoře, příkladech dobré praxe, inovacích, apod.

 

Cílová skupina: Český venkov